Om returen orsakas av konsumenten är de ansvariga för fraktkostnaderna. De specifika kostnaderna baseras på det expressföretag du väljer.
Om de mottagna varorna är skadade eller felaktiga av våra skäl, behöver konsumenten inte betala fraktkostnaderna.
Avbeställning Vi accepterar avbeställningar innan produkten skickas eller produceras. Om din beställning annulleras får du full återbetalning. Vi kan inte annullera beställningen om produkten redan har skickats. Returer (om tillämpligt)
Vi accepterar produktreturer. Kunder har rätt att begära en retur inom 14 dagar efter leverans av produkten. För att vara berättigad till en retur måste varan vara oanvänd och i samma skick som när du tog emot den. Den måste också vara i sin originalförpackning. För att slutföra returen behöver vi ett kvitto eller inköpsbevis. Be vår kundtjänst att skicka paketet till rätt adress.
Anmärkningar
Specialbeställningar eller personliga artiklar är inte berättigade till en 14-dagars återbetalning. Om returen orsakas av konsumenten är konsumenten ansvarig för fraktkostnaderna. De specifika kostnaderna baseras på det expressföretag du väljer.
Om de varor som tas emot av våra skäl är skadade eller defekta, behöver konsumenten inte bära fraktkostnaderna av denna anledning.
Inga lageravgifter debiteras konsumenter för att returnera en produkt;
Återbetalning (om tillämpligt) När returen har tagits emot och verifierats skickar vi ett kvitto till dig via e-post. Vi meddelar dig också om vi godkänner eller inte godkänner återbetalningen. Om återbetalningen godkänns kommer den att behandlas och beloppet kommer automatiskt att återbetalas till ditt kreditkort eller din ursprungliga betalningsmetod inom ett visst antal dagar. Försenad eller utebliven återbetalning (i förekommande fall) Om du ännu inte har fått någon återbetalning bör du först kontrollera ditt bankkonto igen. Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan återbetalningen publiceras officiellt. Kontakta därefter din bank. Det tar ofta ett tag innan återbetalningen behandlas. Om du har gjort allt detta och fortfarande inte har fått din återbetalning, vänligen kontakta oss på info@lyxno.se
Om returen orsakas av konsumenten är konsumenten ansvarig för fraktkostnaderna. De specifika avgifterna baseras på det expressföretag du väljer.
Om de varor som tas emot av våra skäl är skadade eller defekta, är konsumenten inte skyldig att bära fraktkostnaderna av denna anledning.
Om returen orsakas av konsumenten står konsumenten för fraktkostnaderna. De specifika kostnaderna beror på vilket expressföretag du väljer.
Om de mottagna varorna är skadade eller inte kan beställas av oss, är konsumenten inte skyldig att bära fraktkostnaderna av denna anledning.
Kontakta vår kundtjänst på info@yxno.se för att få returadressen.